gilpa_3.png

Odense_Jagt_og_Fritid_4.png

PROGRAM 2020/21

Arbejdsdag onsdag d. 29 april kl 17:00.

-Vi mødes ude ved skydebanen til en god og hyggelig aften! Medbring gerne udstyr så vi kan få ordnet. Der vil bagefter være en kold øl/vand til dem der har lavet noget :-)

Indskydning mandag d. 4 maj kl 18:00-20:00.

-Vores indskydning bliver afholdt ved pankas i funder. Mød op til en hyggelig aften og få finpudset riflen så du er klar til årets bukkejagt. Det koster 20 kr. og der kan efter skydnig købes øl/vand.

Fisketur lørdag d. 29 august kl 09:00-11:00.

-Kom med på fisketur med kragelund jagtforening. Vi skal fiske ved Christianshøj put and take og forhåbentlig fange en masse fisk. Tag gerne familien, børn eller børnebørn med til en hyggelig dag. Der vil være præmier til de heldige storfangere og slikposer til børnene og vi slutter dagen af med lidt godt fra grillen.

Det koster 75 kr for voksene og børn er gratis. Tilmeldning skal senest ske tirsdag d. 25 august til Jeppe greve.

Hjortetur onsdag d. 23 september kl 18:00.

-Vi mødes ved fodderstoffen i kragelund og køre i samlet flok ud for at se og høre de fantastiske hjorte brøle i Hjølund plantage. Medbring gerne selv kaffe/kage :-)

Drivgater 2020/21------NYT NYT NYT------SE FORSIDE OMKRING JAGTER-----NYT NYT NYT CORONA INFO NYT NYT NYT--------

1 drivjagt søndag d. 11 oktober 2020

2 drivjagt søndag d. 1 november  2020

3 drivjagt søndag d. 22 november 2020

4 drivjagt søndag d. 13 december 2020

5 drivjagt søndag d. 10 januar 2021

INFO: Vi mødes hjemme ved viggo kl. 8:40 på alle jagter!

Generalforsamling torsdag d. 28 januar kl 18:30.

-Der vil blive serveret gule ærter og en snaps kl 18:30 og generalforsamlingen starter kl 19:00.

Tilmeldning skal ske til Jeppe Greve.